Főoldal

2010. július 10., szombat

1.fejezet-A találkozás

Sziasztok! Itt lennék az legelső fejezettel. Nem lett annyira hosszú, de szerintem indításnak megfelel. Ez az első fanfictionom eddig, és szeretnék nektek valami újat mutatni, remélem sikerül! Jó olvasást.
Puszi, Bella

http://www.celebrity-gossip.net/images/events2/eclipse-party-8159-4.JPG

/Rob szemszög/
Ma volt a forgatás utolsó napja, és a többiekkel megbeszéltük, hogy este elmegyünk együtt bulizni a Palm Trees nevű bárba. Még volt 3 órám. Bedőltem az ágyba, mert kimerítő nap volt a mai. És elis aludtam. Nem tudom, mennyit aludhattam, de a telefon csörgésére ébredtem fel. Jackson volt az.
-Mit akarsz?-szóltam bele nem annyira kedvesen a telefonba, utálom, ha alvás közben csörögnek rám, de Jackson nem szívta mellre.
-Oh, semmi különöset, csakmár vagy háromnegyed órája itt kellene lenned a bulin, de am semmit.ááá
-Jézusom, teljesen kiment a fejemből, azonnal indulok is, csak rendbeszedem magam, és megyek!-mondtam
-Rendben, várunk rád!!-azzal letette.
Azonnal kikeltem az ágyból, kivettem a szekrényből egy fekete farmert és egy fekete V vágású pólót, és elindultam. Kint leintettem egy taxit, és a sofőrnek elmondtam, hogy hová vigyen. A taxi végül elért a címhez, odaadtam neki a pénzt, kiszálltam, és bementem a bárba.
A többiek már ott ültek az asztalnál. Látszatra már biztosan lehajtottak pár kört, és hogy én se legyek lemaradva, rendeltem még 2 kört, a többieknek is. Miután kihozták, leis hajtottuk mindet egyből. Kezdett végre beindulni a buli. Ashley és Nikki hozták a formájukat, mint mindig. A táncparkett közepén táncoltak, egymáshoz elég közel. Végül Jackson és Kellan is csatlakozott hozzájuk. Én pedig ott maradtam egyedűl az asztalnál. Mivel kezdett unalmassá válni a buli, felálltam az asztaltól, kifizettem a számlát, és elindultam az ajtó felé. Nyitottam ki az ajtót, de hirtelen éreztem, hogy valaminek neki csapódik. Kiléptem az ajtón, és egy barna hajú lány feküdt a földön. Azonnal odarohantam hozzá, megnézni, hogy jól van-e. Szerencsére nem ájult el. Felsegítettem a földről, ő pedig még mindig szédült egy kicsit, így ha nem fogom, újra elesett volna.
-Nagyon sajnálom. Nem láttam, hogy van valaki az ajtó előtt. Jól vagy?-kérdeztem kétségbeesve.
-Igen, köszönöm. És semmi baj, megesik az ilyesmi. Kristen Stewart vagyok-nyújtott kezet.
-Robert Pattinson.-és kezet fogtam vele
-Örülök, hogy találkoztunk, méghogyha így is.
-Énis. Meghívhatlak egy italra kárpótlásul az előbbi balesetért?
-Nem akarom rabolni az idődet, hiszen már indultál.
-Ugyan, ráérek, csak már nagy volt bent az unalom. A többiek mind leléptek táncolni. Ezért indultam csak.
-Rendben, akkor miért ne? Elfogadom a meghívást!
-Kinyitottam az ajtót, és bementünk. Egyből a pult felé vettük az irányt, és kérdeztem, hogy mit kér.
-Egy sör jó lesz. Köszönöm.
-Rendben, akkor két sör lesz-mondtam a pultosnak.
Megkaptuk a két sört, és elindultunk az egyik üres asztalhoz, és leültünk. Közben figyeltem. Nagyon szép volt. Ahogy a barna haja leomlott a vállára. Egy fekete félvállpántos ruha volt rajta, és alig ért combközépig. Nagyon csinos. Hű! Valami megfogott ebben a lányban. De hisz még csak most "ismertem" meg. Nem tudom mi van velem. Biztos csak a pia teszi! Megittuk a sört, és én elköszöntem.
-Szia. Ne haragudj, de ideje mennem-mondtam
-Szia. Örülök, hogy találkoztunk!-mondta. Olyan szép hangja volt.
-Én is viszont!
És kimentem az ajtón, mostmár végre zökkenőmentesen.

6 megjegyzés:

  1. Szia!!!!

    Nekem nagyon tetszik, jó ötlet, hogy idegenek:)
    Ez egy jó bevezető volt, mégis már most lehet tudni, hogy itt bizony valami készülőben van:D
    Amint látom itt is durci Robci, ha nem hagyják, hogy kialudja magát, de mi így szeretjük:P
    Király, hogy nekicsapta Krisnek az ajtót, és milyen lovagias a lelkem(L)
    Ha elfogadsz egy tanácsot, csak annyit tanácsolnék, hogy ne írj ilyen sok tő mondatot, próbálj meg vhogy összekötni egy két mondatot:)
    Ennyi csupán amit észrevettem:)
    Nagyon ügyes vagy és várom a folytatást, csak így tovább és tényleg ne félj segítséget kérni:)
    Puszillak(L)
    Lilluci

    VálaszTörlés
  2. Nah Kris egyből kifeküdt XD Jellemző!!! :D
    Rob meg a kis mormota :D
    És végre Jack hívta fel, őt még nem is nagyon láttam sehol :D
    Bellám hajrá!!!! (L)
    Nekem bejön! Meg ez a zöld is és a fejléc is!!! (L)

    VálaszTörlés
  3. Hát csajszi:)
    Jó az alapötlet meg az is ahogy megírod. Van benne humor az jó. színesebbé teszi a történetet.
    Egy két helyen finomítani lehet.
    Angyalkámnak igaza van jó hogy Jack benne van.
    nem igazán szokták beleírni történetekbe.
    Szerintem ha mellékszereplőnek bent hagyod azzal sokkal jobban ki fog még tünni a te történeted a többi közül. Mert nem csak jó lett és más Robstenes történet hanem még olyan szereplőt is használsz hozzá akit máskor nem igazán szoktak.
    MILLIÓ PUSSZI:):):):):)

    VálaszTörlés
  4. :D nagyon tetszett :D
    x) Biztos,hogy kezdő vagy? :P
    Bibi :)

    VálaszTörlés
  5. Sztem jó lett Bella ! :) :)
    Rob is de béna bammeg xD elfelejti a bulit xD...
    Kivi vagyok hogy hogy jönnek majd össze Krisszel :P :P ....nah meg a kövire :P :P rem megint találtkoznak egymással :P :D xD...
    Nekem tényleg bejött a story :) Hajrá Bella!! :D
    Kérem a kövit xD (L)(L) :D
    Pusziiii (L)
    (hülye)Nikky xD
    UI: bocsi a komiért xD LOL... (L)

    VálaszTörlés
  6. Szia:D
    Hát nekem nagyon de nagyon tetszett az 1. fejid.Itt is függő leszek,na de nem baj:D:D(L)(L)
    Nos remélem Krisnek nincsen pasija..ezért gyorsan tovább olvasok.
    Ahhoz képest hogy 1. fejid volt,nagyon jó lett:D
    puszillak(L)

    VálaszTörlés