Főoldal

2010. szeptember 15., szerda

11.fejezet

Sziasztok! na itt is vagyok a következő fejivel!! :) Jó olvasást!
puszi: Bella
(Twi cast+Kris, csak hosszú barna hajjal)

/Rob szemszög/
Kristen-t gyorsan hazavittük, mert még átakart öltözni a "buli" előtt. Amíg bement, mi kint vártuk őt a kocsiban.
-Mi van közted, és Kristen között?-kérdezte Lizzy
-Hát, még én magam sem tudom, de azt igen, hogy nagyon szeretem, és nagy fájdalmat okozna a hiánya.
-Értem. Örülök, hogy végre találtál valakit öcsi.
-Énis örülök. Remélem ez most Kristen-el tartósabb kapcsolat lesz.
-Én örülnék neki. Nagyon megkedveltem Kristen-t, már ennyi idő alatt is.
-Igen, énis már az első pillanat óta kedvelem, mióta megismertem. Egyszerűen elbűvölt.
-Na, akkor te most tényleg nagyon szerelmes vagy.
-Hát az, nagyon! De fejezzük be, mert jön Kristen.
Ezt szeretem nagyon Lizzybe, hogy mindent egyszerűen meglehet beszélni vele. Nyílt az ajtó, és Kristen lépett ki rajta. Amikor megláttam, azthittem, most azonnal kiszállok a kocsiból, és azonnal elcipelem az ágyba, ha nem lett volna itt Lizzy, megtettem volna. Észveszejtően nézett ki. Egy miniszoknya, és egy mélyen dekoltált póló volt rajta. Kiszálltam, hogy kinyissam neki a kocsiajtót.
-Megakarsz őrjíteni teljesen?-suttogtam a fülébe
-Az a célom-mosolygott
Beszállt, és már hajtottunk is a bár felé. Kinyitottam a lányoknak az ajtót, és elindultunk befelé. Odamentünk a pulthoz, és kértünk 3 üveg sört, és elmentünk az egyik boxba. Közben Lizzy egyfolytában Kristen-nel beszélgetett, kérdezgette, stb. Később pedig hirtelen megjelentek Jackson-ék, és egyenesen idejöttek, miután megláttak minket.
-Csá haver!-köszöntek mindannyian
-Sziasztok, hát ti?-kérdeztem
-Csak lejöttünk inni egyet. Hívtunk téged is, de nem vetted fel, de már értem, hogy miért XD
Bemutatnád nekünk a két csinos hölgyet?
-Umm, persze :) Ő itt a nővérem, Lizzy, és ő pedig Kristen, a barátnőm.-Barátnőm, de jó volt kimondani ezt a szót.
-Hű, a magányos farkas végre barátnőt talált??-kérdezte kellan
-Igen, végre. nem úgy mint te, aki minden reggel mással ébred. Egyébként ő itt Jackson, Kellan, Ashley, és Nikki. Velük forgattam együtt a filmet.
-Örülök, hogy találkoztunk-mondta Kristen
-Mi is :)
-Gyertek, üljetek le. Kérjetek valamit, én állom!
-Hát öhm, jöhet a szokásos-kiáltottál kórusban!
Intettem a pincérlánynak, aki idejött, és felis vette a rendelést. Nekünk a második kör jött, Jacksonéknak az első. Eközben Nikki-ék elrángatták Kristen-t, és Lizzy-t táncolni, bár kedvesem nem nagyon akart menni, de azért elment. Így mi maradtunk csak a srácokkal.
-Iszonyatosan jó csaj ez a Kristen. Szerencsés vagy ám haver.
-Tudom, Kristen csodálatos.
-Hát az biztos.

nah ennyi van csak mára. vasárnap jön a következő!! addig is legyetek rosszak XD ♥

1 megjegyzés:

  1. Nah szivem <3 mikor azt mondtad h szar..jaj mondomnemááá...xdxdxd és mikor belinkelted...xd és rájöttem h én ezt olvasom...akkor még jobban mondtam..NA NE MÁÁÁ...EZ NEM SZAR!!!! mert különben nem olvasnálak..xdd annyira jó ez h rögtön egymásba habarodnak, és utána senki és semmi se tudja őket elválasztani :DDD hmm..meg hát hmm a perverzségem :PPPPPP tudod szexből sose elég..xdxd nagyon ügyes vagy, és ne merj velem vitatkozni h nincs igazam!! velem nem érdemes ilyenről vitatkozni szivem <3 ha bármi segitség kell csak szólj nyugodtan, és megoldjuk :D
    puszilakk:Lia

    áhh nekem kell ilye Robci *.* kellkellkell

    VálaszTörlés