Főoldal

2010. július 16., péntek

3.fejezet-Az első

Sziasztok! Na, itt lenne a 3.fejezet. Bocsi a 3 napos kimaradásért. Ennek a fejezetnek a megírásában Nikkym is segített, elég sokat. Szóval ez a feji 3/4-ed részben Nikkym érdeme!! (L) köszönöm szépen a segítséget! +18-as rész!

/Rob szemszöge/


Alighogy lefektettem az ágyra, lábait szorosan összekulcsolta a derekam körül, és elkezdett vadabbul csókolni, én pedig viszonoztam. Közben pedig kezeivel elkezdett az alhasam tájékán kutatni, majd belenyúlt a bokszerembe, és megéreztem a kezeit lüktető férfiasságomon mire felnyögtem. A kezeit le fel mozgatta, miközben én szinte szétszakítottam rajta azt a falatnyi ruhadarabot, majd a kezeimmel végig simítottam egészen a csípőjéig majd vissza a mellére. Ott elidőztem egy kicsit, majd a bugyiát félrehúzva a lábai közé nyúltam mire egy hangosat sikított. Ujjaimat belemélyesztettem nőiességének középpontjába és elkezdtem a lassú kínzást, majd az orgazmus közeledtén a nyakamnál fogva húzott egy örjitő csókért. Amikor már a lélegzete egyenletessé vált, Kristen hirtelen felült, és a vállaimnál fogva tolt el magától, amit képtelen voltam felfogni, hogy miért teszi, de megértettem, amit akar ugyanis ledöntött az ágyra, így most ő volt felül, majd keresztben rám ült, és elkezdte ringatni a csípőjét. A fejét lehajtotta a mellkasomra, és csókokkal hintette be a testemet. Lefele haladva a csípőmnél hirtelen megállt, és beleharapott a bőrömbe, amitől egy hangos nyögés hagyta el a számat. Majd lerángatta rólam a bokszert, és magáról a bugyit, aztán visszamászott az ágyra, fölém helyezkedett és magába vezette lüktető férfiasságomat. Amikor a testünk összekapcsolódott, csodálatos érzés volt. A kezeimet a csípőjére helyeztem, majd Kristen végül elkezdett mozogni. Én nem bírtam elviselni ezt a lassú tempót, ezért magam alá fordítottam, és elkezdtem gyorsabban mozogni benne, miközben ő erősen kapaszkodott a lepedőbe, majdhogynem szétszakítva apró kezeivel. Én pedig tovább hajszoltam magunkat a gyönyör felé, Kristen érte el hamarabb, mert egy pillanat múlva teste nagyívben hajlott egyet,és kéjes nyögés jött ki ajkai közül, kezit pedig hátamra téve ölelt magához. Hamarosan követtem énis, majd éreztem, hogy Kristen fáradtan dől vissza az ágyra, én pedig hogy ne nyomjam össze, lefordultam róla, de egyből húztam magammal, hogy testünk ne kapcsolódjon szét. Ő pedig ráhajtotta a fejét mellkasomra, és közben gyorsan kapkodta a levegőt. Én pedig már nagyjából kezdtem lenyugodni. Felemelte fejét, nyomott egy csókot a számra, majd leszállt rólam, és elindult ki a nappali felé. Nem tudtam mire vélni a dolgot. Talán mégsem voltam elég jó? Ezt nem értem. Felhúztam a boxerem, és kimentem utána, de nem volt sehol. Ekkor megláttam, hogy az erkélyajtó nyitva volt. Kimentem, és Kristen ott ált a korlátnál, háttal nekem. Én pedig odamentem hozzá, és hátulról megöleltem. Éppen cigizett, közben felém fordult, és arcát a mellkasomba fúrta. -Jól vagy?-kérdeztem
-Persze, nagyon jól. Sosem éreztem még magam ennyire jól.....senkivel-mondta.
-Ennek örülök, mondd, nem fázol itt kint?
-De, egy kicsit.-majd pedig még közelebb bújt hozzám, én pedig még szorosabban öleltem magamhoz. Jó érzés volt a karjaim közt tartani törékeny testét, és ahogy itt tartottam a kezeim között, megfogadtam magamban, hogy nem tudom hogyan, de akárhogyis megvédem őt mindentől, amitől csak lehet. Elszívta a cigijét, majd visszahúzott magával be a lakásba.

4 megjegyzés:

  1. Hát ez állati volt.
    Mind ketten ügyesek vagytok drágáim.
    Nikkym hát látom előjött a perverz éned:P Bellám nem tom mennyit írtál belőle, de annyira nem változott a stílus, hogy meg nem tudnám mondani akkor sem ha leütnek mikortól kezdted te írni :P
    Nagyon jók vagytok, de Nikkym én azért kérlek vissza:P
    Millió pusszi:):):):)

    VálaszTörlés
  2. ááá nagyon jóó lett BELLÁM :P :P :D vagyis amit te irtál részt XDDD :D
    Jajj és a vége basszus :P (L)(L)ááá IMÁDOM!!!!(L)(L) :)
    Nagyon kösziiiii(L) :D :)
    Skynem nyugi nem hagylak el! :D :D (L) :)
    Pussz(L)
    (hülye)Nikky xD

    VálaszTörlés
  3. Apám állati lett Nikkym gondolhatam volna hogy te írod A KHM.. részeket nem is te lennél XD XD (L) (L) de az egész nagyon jó lettt jó jó és most mindenki egyszerre XD *jó jóó lett ohh jeee* XD XD
    NA JÓ ABBA HAGGYOM NAGYON JÓ LETT !! :D puszi (L) (L) :)

    VálaszTörlés
  4. wááá ez aztán khmm a javából.imádtam(L)(L)
    egy éjszakás kaland mi?remélem nem:D:D
    de legalább Krisnek még nincsen pasija..eddig:D:D
    Ada

    VálaszTörlés