Főoldal

2011. február 24., csütörtök

24.fejezet

Sziasztok! Bocsánat a hosszú kihayásért, de végül meghoztam a fejit, ami ugyan most nagyon nagyon rövid lett, de szombaton kapjátok a következőt :) Örülnék 1-2 kominak. Jó olvasást!
Puszi, Bella


Rob szemszög:

A hálóban lefektettem az ágyra, ő pedig lábait egyből derekam köré kulcsolta, én pedig megszabadítottam a ruháitól. Kezeim egyből melleire csaptak le, és kőkeményre izgattam őket, és közben apró nyögéseit hallgattam, amelyek mégjobban fokozták vágyaimat. Ő eközben kezeivel nadrágomat bontogatta, és kiszabadídotta már ígyis vágytól feszülő férfiasságomat, és kezét elkezdte fel-le huzogatni rajta, amitől majd felgyulladtam. Lehajoltam hozzá egy csókért, és úgy kapott ajkaim után, mint akinek az élete múlna rajta. Nyelveink őrült táncot jártak, kezemmel pedig eltávolítottam az apró anyagot, ami nőiességét elfedte előlem, és két ujjamat el is tűntettem benne egyből. Felsikoltott az érzéstől, és pár perccel később teste vonaglani kezdett alattam, és éreztem az apró szorításokat az ujjaim körül. Letoltam nadrágomat, és beléhatoltam. Egyszerre nyögtünk fel a jóleső érzéstől, és nem kezdtem el egyből mozogni. Érezni akartam. Megemelte csípőjét, ezzel mutatva, mit szeretne, és elmosolyodtam, hogy milyen türelmetlen. Lassan elkezdtem benne mozogni, és ebben a pillanatban odahelyezte a kezeit a hasára, és kicsordultak a könnyei. Megijedtem, hogy a babával van valami, ezért kiakartam belőle húzódni, de lábai nem engedték. Egyik kezével megfogta kezeimet, és odahúzta őket a hasára. Éreztem, hogy a kis pocaklakó mozog bent. Most először. Én is meghatódtam ebben a pillanatban, olyan csodálatos érzés volt.

-Te is érezted?-kérdezte Kris mosolyogva
-Igen.
-Végre megmozdult-és mégjobban elkezdtek csordogálni a könnyei.

Lehajoltam, és lecsókoltam őket, majd pedig ajkaira nyomtam egy puszit, és amennyire csak a hasa engedte, szorosan magamhoz öleltem. Lábai eleresztették derekamat, és kihúzódtam belőle. Nem akartam, hogy a szép pillanatokat most a vágyak irányítsák. Tudtam, hogy valamikor előkell állnom a nagy kérdéssel, és úgy gondoltam, a ma este tökéletesen megfelelő alkalom lenne hozzá.

-Ha itt mersz hagyni, így kielégületlenül, soha többet nem állok veled szóba-nézett rám Kris morcos tekintettel, de én csak elmosolyodtam rajta.
-Hát, sajnállak édes kis házi nimfo boszorkányom, de kénytelen leszek. És ha nem szólsz hozzám, majd én beszédre bírlak. Csak bírd ki estig!
-Utállak!-mondta, de tudtam, hogy csak szórakozik.
-Szeretlek!-mondtam neki, és odahajoltam hozzá egy csókra, de ő elfordította az fejét, így csak az arcát tudtam megpuszilni.

Értem én, szóval így játszunk. Még mindig oldalra volt fordulva, és én egy határozott mozdulattal hatoltam belé ismét, amire egy nyögést kaptam válaszként. Gyors lökésekkel hajszoltam magunkat a végső beteljesülés kapuja felé, mikor egyszerre értük el a gyönyört.



-Szeretlek-mondtam neki ismét.
-Én is szeretlek Rob- viszonozta vallomásom, és én mindig egyre boldogabb és boldogabb lettem, amikor hallottam ezt a szót tőle.

-Ma este elmegyünk valahová, és megünnepeljük a kis pocaklakót.
-Ez jó ötlet. Istenem, még mindig nem tudok magamhoz térni. Végre éreztem, és nem csak azt látom, hogy ott van bent.

Én is együtt örültem Kris-el, és már csak azon gondolkodtam, hogyan is kérjem meg Kristen kezét az este folyamán. 

3 megjegyzés:

  1. Hú!Nagyon tetszett!Szenvedélyes,és mégis bensőséges,gyengéd!Aranyos volt,ahogy Rob "otthagyta" Krist,aztán mégis boldogan örültek a babának!Kíváncsi leszek Rob lánykérésére!

    VálaszTörlés
  2. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!! MEGMOZDULT!!! XD ÉS MI LÁNYKÉRÉS??? ÁÁÁ EZ HATALMAS !!!!! ( állítólag Rob Kris szülinapján tényleg megkéri majd a kezét)Nagyon jó lett!!!!! Siess a kövivel!!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó lett
    alig várom már a kövi fejit
    már kíváncsi vok a lánykérésre

    VálaszTörlés