Főoldal

2010. augusztus 8., vasárnap

6.fejezet

Sziasztok! Nah meghoztam a 6.fejit, nem a legjobb, nem voltam most formában, ez most ilyen lightos feji (: De jó olvasást!
Puszi, Bella
/Rob szemszöge/

Kristen elakart menni, de nem hagyhattam. Még nem. Én eddig nem hittem az első látásra szerelem fogalomban, de most valami teljesen megváltozott. Kristen volt az oka, nem tudom miért. Nő iránt még soha az életben nem éreztem ilyet. Szeret. Ezt mondta, de hisz még alig ismerem, mégis hiszek neki. Nem tudok róla semmit, de hiszek neki. Még mindig előttem ült takaróba bugyolálva, de legalább már nem könnyezett, csak a padlót bámulta folyamatosan.
- Kristen- mondtam neki, de még mindig csak a padlót bámulta.
- Figyelj Rob! Én nem ismerem az érzéseidet, de a sajátjaimat igen. 1 nap alatt még sosem váltottak ki belőlem ilyet, ez még nekem is furcsa. Nem szeretnék koppanni, mert már rengeteget csalódtam a pasikban. Mégegyszer már nem bírnám ki. Ne haragudj kérlek, hogy így rád zúdítom a problémáimat.
- Kristen, szeretnélek téged megismerni jobban, és ezért tudni szeretném, ami eddig történt veled. Egyébként sem, én nem fektetek meg minden nőt, aki az utamba kerül, ha eddig ezt hitted volna.
- Én nem hittem ezt, egyáltalán. Csak 1 nap, az 1 nap. Énsem fekszem össze fűvel fával.
- Mindegy, én sem gondoltam egyébként. Én tényleg úgy érzek, ahogy elmondtam, és nem változnak meg.
- Nem is szeretném (: Már mikor megláttalak, szerintem nem is az ajtótól ájultam el igazán.
- Oh… ez meglepett. Egyébként megijedtem, amikor megláttalak a földön. Azt hittem, hogy komolyabb bajod van, de szerencsére nem. Nem vettem volna a lelkemre, ha valami történik veled.
- Szerencsére nem. Bár a fejem jobban sajgott, miután megláttalak.
- Igazán??  - kicsit közelebb hajoltam hozzá, és éreztem, hogy felgyorsul a légzése. Örültem neki, hogy már csak a közelségemmel ezt hozom ki belőle. Rátapadtam ajkaira, és magamhoz húztam, így felállt, és kezeivel szorosan ölelt magához. Végül a csókunkat ő szakította meg.
-Ha megkérhetlek, eltudnál vinni engem holnap az egyik kávézóba, találkoznom kell az egyik barátnőmmel.
- Persze, csak egy szavadba kerül.
- Köszönöm.
- Ugyan, nem tesz semmit. Szívesen furikázok egy ilyen angyalt. 
Erre elmosolyodott.
- Ha most nem haragszol, én lefeküdnék aludni, mert nagyon fáradt vagyok már.
- Okéé, mindjárt keresek neked valami kényelmeset, amiben aludhatsz.
Bár ha elgondolkodom, szívesen öleltem volna magamhoz meztelen valójában, de azért elmentem egy atlétáért, amit felis vett, alá pedig egy neki rövidnadrágnak megfelelő boxert. Befeküdt az ágyba, és magára húzta a takarót. Én pedig bebújtam mögé. Éreztem, hogy megborzong egy kicsit, de tudtam, hogy ez csak miattam van .
-Reggel elég korám felébredtem, annak ellenére, hogy milyen későn feküdtünk le. 8 óra volt. Nem akartam, hogy Kristen felébredjen, ezért óvatosan felkeltem, és kimentem a konyhába. Csináltam 2 csésze kávét, és mire indultam volna befelé, Kristen jött ki kótyagos fejjel.
-Jó reggelt- mondta egy-egy ásítás közben
Odaadtam neki a csésze kávét.
-Életmentő vagy. –mondta, mikor meglátta.
Kávé reggel, ezt megjegyzem.
-Kisétáltunk az erkélyre, és elővettem két szál cigit, bár nem tudtam, hogy dohányzik-e egyáltalán. De elvette, szóval ezt igennek vettem. Leültem a székbe, ő pedig az ölembe ült. Megittuk a kávét, elszívtuk a cigit, elkészülődtünk, és elindultunk. Kristen kérte, hogy vigyem a Starbucks nevű kávézóba. Ott megálltam, adott egy vérpezsdítő csókot, és kiszállt.
-Érted jöjjek majd valamikor?
-Nem kell, köszi, a barátnőmmel megyek haza. A telefonszámomat pedig beletettem a pénztárcádba tegnap. Hívj fel, ha látni szeretnél még.
-Mégjó, hogy hívlak. Szia!
-Szia!
És eltűnt az ajtó mögött.
Semmi kedvem nem volt egyedü tölteni a napomat. Kit hívhatnék fel, hogy ráér-e?
-Kellan- ő most nyaralni ment, Jackson- forgatja a The Last Airbandert, vagy mit :D a csajokkal nem jó sörözni. Így marad Eric. Felis hívtam, azt mondta ráér.
-Szia Eric
-Hé, haver. Egy évezrede nem hallottam rólad.
-Hétfőn találkoztunk utoljára, most csütörtök van.
-Mindegy is. Mit szeretnél? 
-Nem érsz rá eljönni sörözni egyet?
-Egy sörre mindig ráérek, főleg egy legjobb baráttal.
-Akkor most eltudsz jönni a bárba? Lucy egyébként is ma szeretné nekünk bemutatni a barátnőjét. Dél körül jönnek a bárba.
-Igen, indulok is. Szia
-Hello.
Tovább hajtottam a bárig. Eric már ott várt a bejáratnál. Na ezt mondom gyorsaságnak.
-Hello, de gyors voltál.
- Tudom, eleve leakartam jönni, és már pont útban voltam.
- Gyere menjünk be, mert már iszonyat szomjas vagyok.
Kértünk 2 üveg sört, és beültünk egy boxba. Gyorsan repült az idő, és már vagy az ötödik sört toltuk magunkba, bár én még nem éreztem a hatását. Már délfelé járt, mikor megláttam Lucy-t bejönni az ajtón, és mögötte egy barna hosszú hajú csajt. Ahogy kiért Lucy mögül, kikerekedett szemekkel néztem rá. Kristen volt az.

3 megjegyzés:

  1. szia:D
    na nem is kellet olyan sokat várnom az új fejire :D
    De az nem baj végülis hogy Lucynak Kris a bnője..vagy igen?:/
    ez is nagyon tetszett főleg ez:forgatja a The Last Airbandert, vagy mit

    puszillak:Ada

    VálaszTörlés
  2. köszi Adám a komit :D (L) elvileg nem baj, hogy a bnője, de még gondolkodom a kövi fejin, hogy hogy legyen.
    :D Rob és a remek emlékező képessége xDD

    VálaszTörlés
  3. áá ez jóó ! :P Lucy barinöje :P :P
    Jó lett Bellám! :D :P
    Rem a kövibe azért megint összejönnek :D mármint nem UGY XD hanem hogy mittom én XD Kris megint átmenne Robhoz, vagy elvinni vacsizni majd. :D szal érted XD persze AZ is jóó lenne XD :D kis perverz fejem örülne neki az tuti XD na befogtam :D meek olvasom a kövit :D
    Köszii Bellám (L)
    Puszii (L)(L)
    (hülye)Nikky

    VálaszTörlés