Főoldal

2010. augusztus 9., hétfő

7.fejezet

Sziasztok! Na, megis hoztam a következő fejit, remélem tetszeni fog! :) jó olvasást! Puszi, Bella
/Rob szemszög/
Mikor megláttam Kristent, az állam hangosan koppant egyet a földön, és tátva maradt a szám. Lucy elkezdte felénk vezetni, és amikor Kristen meglátott, neki is kikerekedtek a szemei. Nem gondoltam, hogy Kristen lenne Lucy barátnője, de az is igaz, hogy Kristen-t sem láttam itt eddig soha életemben, tegnapig.
-Sziasztok- mondta Lucy, majd nyomott egy puszit Eric, és az én arcomra is. – Ő itt Kristen, a barátnőm, mutatott közben Kristenre.
Nem akartam lebukni, hogy már ismerem Kristen-t, de ő rám mosolygott, és adott ő is egy puszit az arcomra, Ericnek pedig odanyújtotta a kezét.
- Ti meg honnan ismeritek egymást?- kérdezte Lucy kissé furán, kettőnkre mutogatva.
-Tegnap találkoztunk itt a bárban este, elcsaptam Kristen-t az ajtóval, stb.., szóval innen. Meghívtam egy italra, és beszélgettünk egy kicsit, de azt nem említette, hogy a te barátnőd.
-Nemis, mivel nem is tudtam, hogy ismeritek egymást. – mondta Kris.
-Ez igaz. Mindegy is, ez nem lényeges. Örülök, hogy találkoztunk. Újra! (:
Rendeltünk még 4 üveg sört, és visszaültünk a boxba. Lucy Eric mellé ült, Kris pedig mellém. Átöltözött, mióta láttam, mert mostmár egy fekete csőnadrág, és egy fehér felső volt rajta. Gyorsan repült az idő, és a hangulat is kezdett egyre jobb lenni. Lucy elrángatta Kristent táncolni, aki nem nagyon akart menni, de elindult. Rajtuk kívül még két pár táncolt. Eric-kel figyeltük a lányokat, összenéztünk, és elindultunk a csajok felé. Eric Lucy felé vette az irányt, én pedig Kristen felé, akik nem is vettek észre minket, csak ahogy hátulról átöleltük őket. Kristen kicsit összerezzent, de nem szakította meg táncát. Mellkasom mentén csúszott lefelé háttal, majd vissza, ezzel erősen és akaratlanul is hozzádörgölődve az ágyékomhoz. Egy lassú szám következett, mire megfordult, és a nyakamra tette két kezét, én pedig a derekánál fogva közelebb húztam magamhoz. Lopni akartam tőle egy csókot, de előbb körbenéztem, nehogy Lucy meglásson, mert ő még nem tudta, miegymás történt én, és a legjobb barátnője között. Szerencsére Eric-kel volt elfoglalva, így rátapadtam ajkaira, ő pedig viszonozta azt. Nyelvünk az előző számhoz hasonló ritmusú csatát vívott. Kénytelen voltam elszakadni ajkaitól, nehogy Lucy meglásson minket. Azzal még várni akartam egy kicsit. Hirtelen megragadta a kezemet, és elkezdett maga után húzni egy üres folyosó felé, egy kisebb eldugott sarok felé. Magához rántott, így nekinyomódott a falnak. Ajka tétovázás nélkül kutatta fel az enyéimet, és közben a pólóm alatt simogatta a hátamat. Nem tartottam a legjobb helyszínnek itt mindenki előtt ezt a sarkot, ezért hátrébb mentünk, és ott volt valami raktárféleség. Nyitva volt az ajtaja, így bementünk. Volt ott egy asztal, de a világítás nem volt a legjobb. Lefektettem Kristen-t az asztalra, feljebb tűrtem a felsőjét, szerencsémre a melltartójával nem kellett bíbelődnöm, mert nem volt rajta. Kezeimmel elkezdtem kényeztetni melleit, mire apró sóhajok hagyták el a száját. Kezeivel közben kezdte kigombolni a nadrágomat, amit nagy nehezen sikerült is neki. Én pedig letoltam. Énis elkezdtem leszedni róla a farmert, majd kigombolás után felemelte fenekét, hogy letudjam róla húzni. Ez sikerült, majd a bugyija következett. Ahogy hozzáértem, nyöszörögni kezdett. Lehúztam róla, és kezemmel elkezdtem izgatni. A lélegzete kezdett el-el akadozni, és szívverésére meg már nem is mertem gondolni. Mikor már vagy a harmadik élvezetig izgattam, megszólalt.
-Rob, ké..érlek fejezd bee..-mondta nyöszörögve
-Nocsak, nocsak. Nem bírjuk már? –kérdeztem mosolyogva, mire ő is elmosolyodott.
Letoltam a boxeremet, és óvatosan beléhatoltam. Nem akartam durva lenni, ezért lassan hajszoltam magunkat a gyönyör felé. Az extázis után ernyedten borultam le Kristenhez, hogy magamhoz fel húzva megölelhessem.

3 megjegyzés:

  1. hűű de jó feji lett (L)
    hm.......szerelem első látásra.....(L) :P
    :)

    devárommárakövit :)

    (L)

    VálaszTörlés
  2. wááá...ezek sose bírnak magukkal:D Na de ez nekünk csak jó:D
    húú de imádom(L) és már nagyon várom a folytatást:D
    puszillak százszor!!!

    nagyon jó lett!:D

    VálaszTörlés
  3. BELLÁM ez vmi ki*szott jóó lett!! :P :P ((bocsi a csúnya szóért XD))
    Hallod...áá nagyon jóól megirtad :P de komolyan!!! :D :P Azt nem vágom hogy az elején minek kértél segitséget a khm részhez, hallod simán megtudod te irni :P és még jobban is mint én :P :P Nagyon tetszett!! :P :P :D
    Ahogy ott táncoltak, meg a vége... :D :D nah ja perverz fejü vagyok :D és a legjobb a vége volt :D XDD...Nagyon várom a kövi rész! :P Kérlek Siesss!!! :D
    Kösziii (L)
    Puszii Bellám :D (L)
    és bocsi a komiért XD tod milyen gyagya vagyok xDDD
    (hülye)Nikky

    VálaszTörlés