Főoldal

2010. augusztus 19., csütörtök

8.fejezet

Sziasztok. ne haragudjatok, hogy ilyen későn jött a következő, mostmár sűrűbben hozom majd :)
Na de ne ezt olvassgassátok, hanem a törit :P Jó olvasást!
Puszi, Bella

/Rob szemszöge/
Visszaöltöztünk, és gyorsan kiosontunk, hogy senki ne vegyen észre minket. Megkerestük a többieket, akik már ott ültek a boxban, és beszélgettek. Kíváncsian méregettek minket, de nem kérdeztek semmit. Rendeltünk még 4 sört, és ránéztem az órára. Már este 7 volt, és már 2 óra óta itt vagyunk, jól elment az idő, de legalább nem unatkoztam xD Közben megkérdeztem Kristen-t, hogy nincs-e kedve ma este is átjönni.
-megpróbálom Lucy-t lerázni, és akkor igen :P
-rendben, én kimegyek, és kb. 10 perc múlva gyere te is!!
-oké
-öhm, nekem most mennem kell, mert már késő is van, meg minden. örülök hogy megint találkoztunk!! -mondtam, és kezdtem felálllni.
-rendben van Rob, majd találkozunk-mondták a többiek
-sziasztok.
gyorsan kijöttem a bárból, és odamentem a kocsimhoz, amivel egy kicsit messze álltam a bártól, de reméltem, hogy Kristen majd megtalál. A kocsinak dőlve vártam már vagy 10 perce, mikor végre nyilt az ajtó. Kristen lépett ki rajta, kétszer is körbenézett, de nem talált, már kezdtem egy kicsit mosolyogni is rajta, végül pont a másik irányba indult el.
-Kristen!!!-kiabáltam utána, mire végre megfordult, és mosolyogva elindult felém. Végre ideért, én pedig kitártam karjaimat, amelyek közé örömmel bújt. Karjaival erősen ölelte át derekamat, ahogyan én is az övét. Eközben láttam egy nagy villanást. Paparazzik, hát ez remek. Hogy sosem tudnak békén hagyni. Holnap én leszek a címlapon. Robert Pattinson, és új áldozata címmel. Már az Alkonyat forgatásakor a Bellát alakító színésznővel is összehoztak, pedig köztünk aztán tényleg nem volt több munkakapcsolaton kívül.
-Gyere, induljunk.-mondtam neki gyorsan
-Ejnye, valaki nagyon nem bír már a farkával-mondta nekem halkan, amin kénytelen voltam elmosolyodni. Félig-meddig igaz is volt, iszonyatosan kívántam már, de most perpill a paparazzik miatt siettem annyira. Beültünk a kocsiba, és gyorsan hajtottam a lakásomhoz. Kiszálltunk a kocsiból, és befelémenet Kris már a farmerom övével babrált. Még szerencse, hogy már sötét volt.
-Méghogy én nem bírok magammal-mondtam Krisnek mosolyogva.
-Kívánlak Pattinson, és fogd be!!
-Énis téged te kis nimfomániás boszorkány.
Közben végre sikerült kinyitnom az ajtót. Gyorsan belöktem az ajtót Kristennel együtt, és nekidöntöttem a falnak, közben pedig becsuktam az ajtót. Ő pedig gyorsan lecsapott ajkaimra. Én eközben elkezdtem lehúzni róla a felsőjét, közben csókokkal borítva a felszabadított területet. De közben agyamban még mindig a paparazzik jártak, így kénytelen voltam leállni, és beszélni erről Kristennel.
-Nehogy megpróbálj most megállni, mert kinyírlak
-Pedig muszály lesz, mert fontos dologról szeretnék veled beszélni.
-Már most félek, de mondd gyorsan
-Gyere, üljünk le.
-Na szóval hogy is kezdjem.......
-Talán az elején...
-Tudod, én nem csak ilyen szimpla ember vagyok, de persze én az szeretnék lenni, de mióta van ez a nagy felhajtás, nem hagynak békén. Szóval én színész vagyok. És nemrég fejeztük be az egyik filmet, és most a nyakamra járnak a paparazzik, mint pl. a bár előtt is. És erről szerettem volna veled beszélni.
-Figyelj, én megértem, hiszen énis hasonló cipőben evezek. És egyébként tudom, hogy színész vagy.
-Mi-micsoda??-kérdeztem meghökkenve.
-Én is színésznő vagyok. Dakotával is játszottam már együtt, aki úgytudom, hogy veled is forgat.
-Igen, forgat velem is.
-Szóval ne aggódj ilyenek miatt, én néha már elfeledkezem róluk, de már az agyamra mennek. Lehet, hogy ezután lehetnénk kicsit óvatosabbak is.
-Hát az nem ártana, na...de hol is hagytuk abba???? :)
- Azthiszem én tudom :D - és már közeledett is felém a karjaival, és a hajamba túrva húzott közelebb magához. Nyelvünk gyors csatát vívott egymással, majd én felálttam, majd ő is, karjait nyakamba tette, és elrugaszkodott a földtől. Lábait derekamra kulcsoltam, én pedig a feneke alatt tartottam. Fogtam magam, és elindultam a fürdőszoba felé.............

1 megjegyzés:

  1. Most olvastam el a töridet és nagyon tetszik :D
    Van benne kmm rendesen :P Jó ötlet volt, h Lucy Kris és Rob barátja is :)
    Vároma kövit! :D

    puszi
    Katka

    VálaszTörlés