Főoldal

2010. július 28., szerda

5.fejezet

Sziasztok! Itt lenne a következő, azaz az 5. fejezet :) Lenne egy feltételem, ne haragudjatok, de csak akkor lesz következő feji, ha kapok 5 db komit :) Jó olvasást!
puszi, Bella

 /Rob szemszöge/


Kristen behúzott , és nem hagyta, hogy eljussunk a hálószobábig. Ledöntött a kanapéra, és derekam fellett átemelve lábát, ráült a hasamra, majd lejjebb csúszott.Ő pedig elkezdte mozgatni a csípőjét rajtam. Azthittem ott mindjárt meggyulladok, hangos nyögés jött ki a számból. Lehajolt, és száját rátapasztotta az enyémre, elszakadtak ajkaink egymástól, de én nem akartam, ezért a feje után nyúlva akartam visszahúzni, de elhajolt. Ránehézkedett mellkasomra, és méglejjebb tolta magát, kezeivel pedig elkezdte rólam lehúzni a boxert. Majd pedig kezébe vette vágytól lüktető férfiasságomat. Halk morgás jött fel a mellkasomból. Kezeivel elkezdte simogatni, majd később nyelvével kezdte kényeztetni. Nem bírtam tovább, felrántottam magamhoz, és beléhatoltam. Tenyereimet rátettem a derekára, és lassan elkezdtem mozogni benne. Most lassú tempót diktálva haladtunk a teljes gyönyör felé, de úgy tűnt, ez neki sem volt ellenére. Közben csókokkal borította be a nyakamat, arcomat, számat, ahol csak ért. Fura érzésem támadt, de csak jü értelemben. Máris szerelmet érzek iránta, pedig csak alig másfél napja ismerem. Merengésem közepén Kristen rátapasztotta ajkait az enyémre, és nyelvének bebocsátást kért, amit nem tagadtam meg előle. Nyelvünk gyors csatát vívott, miközben hajszoltam magunkat a gyönyör felé. Kristen teste nagy ívben hajlott egyet, majd utána én is követtem őt a csúcsra.

Szeretlek-mondta ki Kristen.
Micsoda, gondolkodtam magamban. Ez most mit jelent? Rámnézett, majd leszállt rólam, és berohant a hálószobába. Kb. 1O percig ültem kint merengve a szón, amit kimondott. Szeret, talán mégis van esélyem? Majd bementem hozzá. Ott ült az ágy szélén, és sírt, mivel az arcán épp akkor gördült le egy könnycsepp. Közelebb léptem hozzá, és álla alá nyúlva felemeltem a fejét, hogy lássam végre a szemeit.
Kristen-mondtam...Figyelj rám....

-Rob, ne haragudj, csak elborult az agyam, és kicsúzott a számon, tudom, hogy te nem ezt érzed, és teljesen megértem, ha most elakarsz küldeni, én megyek is, csak felöltözök előtte.
-Shhhh...nyugodj meg Kristen. Félreérted a dolgokat!!! Én....én...is szeretlek. Nemis tudod mennyire, pedig még csak alig fél napja ismerlek. De valami olyat érzek, amit eddig sohasem. És nem tudom kimondani, hogy mi ez az érzés. Csak azt, hogy nekem szükségem van rád, mint a levegőre. De ilyet nem érezhet az ember, hiszen mondtam, mégcsak fél napja ismerlek, és már azt mondom, szeretlek....

5 megjegyzés:

  1. nagyon tetszett :D
    már nagyon vártam :D
    mondjuk nekem annyi bajom van vele,hogy nem szeretem,ha ugyanazt a fejit leírod mind a két szemszögből....sztem az egy kicsit uncsi
    de te tudod :) én ígyis-úgyis olvasni fogom :P
    várom a kövit :P
    (L)

    VálaszTörlés
  2. :D tudom, énse szeretem, csak ez most így jött ki, Kristen szemszöge véletlen jött ki, am végig Rob szemszög van. múltkor énis olvastam egy törit, elolastam Kris szemszögéből vagy 8 fejit, aztán ugyanott kezdődött 8 Rob szemszögéből is...
    és köszi, hogy olvasol :P

    VálaszTörlés
  3. Szia!!!

    Ááááá Bella ez valami csúcs!!!!!!!
    Nem lacafacáznak ám ezek kettenXD DE ezt szeretjük, mikor így egymásnak esnekXD
    Perverz állat vagyok, de ezt Nikkytől örököltem:P
    Annyira tetszik Bellám, rögtön rendszeres olvasód lettem.......folytit kérek szépen!!!!!!
    Jaj és ez a kedvencem eddig....szeretik egymást, jaj egyem a kis szivüket:D
    Vááááá de olvasnám még, mert most jön az izgi:)
    Imádom és téged is babám(L)
    Lilluci alias Lillu

    VálaszTörlés
  4. ááá ez is jóóóó lett!! :P :P de maradjunk egy szsz.nél tényleg ha lehetséges XD :D de néha azért persze lehet ugyanaz mindkettőből mert nem rossz :P :D na mindegy XD...
    Szupi volt Belllám ez is!! :P :P
    És ez is KEDVENC :P :P :D
    KÖSZIII!!(L)
    Pussz(L)
    (Hülye)Nikky

    VálaszTörlés
  5. na kérem a következőt!jó volt igy pár fejit elolvasni egymás után,de most majd várhatok a többire :/ :/..
    de majd azért sietsz igaz?
    a kedvünkért(L)(L)
    puszillak:Ada

    nagyon jók(az összes),csak így tovább,HAJRÁ:D:D

    VálaszTörlés