Főoldal

2010. július 20., kedd

4.fejezet-részlet!!!

Sziasztok! Hoztam nektek a 4. fejezetből egy kis részletet! :)
Bella

/Kristen szemszöge/

Bementünk az erkélyajtón, és már a nappaliban jártunk, mikor hirtelen elkapott a vágy, nem bírtam ki a hálószobáig, ezért elhúztam a kanapéhoz, és ledöntöttem rá, majd lábamat átemelve dereka fölött a hasára ültem, majd egy kissé lejjebb csúsztam, és elkezdtem mozgatni rajta a csípőm. Halk nyögések jöttek ki a szájából, mire én lehajoltam, és egy gyors csókot nyomtam a szájára, és mire ő kapott volna a fejem után, de én már elis húztam. Kezeimmel ránehézkedtem mellkasára, és és ránehézkedve lejjebb csúsztattam magamat, és elkezdtem kicsomagolni a boxerjéből. Mikor kezemben éreztem vágytól lüktető férfiasságát, felnyögött. Tovább kezdtem kényeztetni kezeimmel, és később számmal is, nyelvemet végig húztam rajta.......

2 megjegyzés:

  1. ez nem lehet,hogy Kristen szemszög? :D
    amúgy várom nagyon :P a fejit :D
    (L)

    VálaszTörlés
  2. Bibi xD de, igazad van, csak Rob szemszögből tervezten, és Kristen szemszögnél lyukadtam ki :$ :D

    VálaszTörlés