Főoldal

2011. február 9., szerda

22.fejezet

Sziasztok! Megis hoztam nektek a következő fejezetet. Ne haragudjatok, hogy nem szombaton jött :$ És azért se, hogy ez most ilyen rövid lett. És a végéért is.  Na de nem húznám tovább az idtöket. Jó olvasást. És örülnék, ha írnátok 1-2 komit is, elég csak 1-1 szóban is :) (L)
Puszi, Bella

Kristen szemszög:

Még egy ideig a földön gubbasztottam, majd megunva, felálltam, és a mosdókagylónál megmostam arcomat. Kicsit még vörösek voltak a szemeim, de nem zavart. Megtöröltem arcomat egy törölközővel, majd kiléptem a fürdőszobából. Sötét volt, Rob pedig sehol. Kimentem, de ott sem találtam. Majd megláttam, hogy nyitva volt az erkélyajtó, így gondoltam, biztos ott megtalálom. Igazam is lett. Kint ült a székben, háttal nekem. Még egy kicsit mindig haragudtam rá, amiért ennyire bunkó volt reggel. Kimentem hozzá, bár ő még nem vett észre. Közelebb lépkedtem, és hátulról átöleltem. Ő meg egyből felugrott.

-Kristen, én annyira sajnálom. Tudom, hogy bunkó voltam. De tudod, hogy nem gondoltam komolyan. Bocsáss meg kérlek!-mondta Rob

Tudtam, hogy nem gondolta komolyan, de tényleg szarul esett, na. Már nem haragudtam rá annyira, de még játszani akartam.

-Tényleg szarul esett amit mondtál, tudom, hogy nem gondoltad komolyan. De ígyis, hogy már tudom, mi lesz. Elég, ha akkor kell gondolnom a csillapíthatatlan éhségre.
-Kérlek, bocsáss meg-nézett rám Rob könyörgő tekintettel.

Nem lehetett ellenállni ezeknek a szemeknek.

-Na gyere te bolond-tártam ki karjaimat felé. -Már rég nem haragszom.

Szorosan visszaölelt, én pedig beszippantottam az illatát. Állam alá nyúlva felemelte fejemet, és ajakit rátapasztotta az enyémekre. Én ösztönösen fontam karjaimat nyaka köré, és beletúrtam hajába. Ő a fenekem alá nyúlva felemelt, én pedig lábaimat dereka köré kulcsoltam. Majd elindult velem, de nem be a házba. Először nem tudtam hová de már csak azt éreztem, hogy a víz körülölel minket. Rob a csókot még nem szakította meg. Besétált velem a medence közepére, és elszakadva ajkaimtól nyakamat hintette be apró csókjaival. Néha-néha beleharapott bőrömbe, de csak gyengéden, amitől folyamatosan csalta ki belőlem a sóhajokat. Éreztem már nekem nyomódó vágyát a víz alatt, és egyik kezemmel a benyúlva nadrágjába fogtam kezembe már igencsak meredező férfiasságát. Felnyögött, amint hozzáértem. Lehúzta rólam a felsőt, és melleimet vette célba. Kezeivel és szájával egyformán kényeztette őket. Mivel rajtam alul csak egy aprócska anyag volt, azt Rob 1 másodperc alatt tüntette el rólam, én pedig kiszabadítva őt nadrágjából vezettem magamba. Egyszerre nyögtünk fel a kellemes érzéstől, ami elöntött minket. Rob először lassan kezdett el mozogni. Még szerencse, hogy rendesen elvolt takarva a kert, különben lett volna 1-2 közönségünk. Rob eközben kijjebb sétált, és felültetett a medence szélére. Egyre gyorsabb iramban hajtott minket a beteljesülés felé, miközben kínomban hátát karmolásztam. Még legalább háromszor hajtott Rob az orgazmusig, mikor egymás karjaiba borulva kapkodtuk a levegőt, és kiáltottuk egymás nevét.

-Szeretlek-mondta
-Énis szeretlek-mondtam viszonozva vallomását.

Beleugrottam a vízbe, és lemerülve a víz alá úsztam el Rob-tól, aki még mindig a medence szélénél állt. Mire észbe kapott, úgy indult utánam, és a medence sarkánál ért utól, ahol a derekamnál fogva rántott magához, és csókolt meg.

5 hónappal később:

Rob szemszög:

A Remember Me premierje után végre, minden bonyodalmak nélkül vonulhattunk el kedvesemmel, és a hasában növekvő csöppséggel egy nyugalmasabb helyre,és aki mint a vizsgálatoknak köszönhetően kiderült, hogy kislány lesz. A nevét még nem tudtuk eldönteni, de már nagyon sok ötlet felmerült. Kristen hasa már szépen gömbölyödött, és amikor bejelentettük a többieknek a hírt, hogy kisbabánk lesz, velünk együtt örültek neki. Már azon gondolkoztam, hogy fogom megkérni Kristen kezét. Azelőtt szeretném még, mielőtt megszületik a pici. Otthon ültünk, nyugalomban, végre egyszer nem a szenvedélynek adóztunk.

-Rob!!-kiáltot fel Kristen fájdalmas hangon.

3 megjegyzés:

  1. Szia

    nagyon jó lett
    de jó megkéri majd a kezét
    remélem krisnek és a babának nem lesz semmi baja
    várom a kövit
    Pusszi Viki

    VálaszTörlés
  2. Mi az h ki áltott fel fájdalmas hangon? ne ám vmi baj legyen te lány nagyon jó lett vároma kövit .pusz Viky

    VálaszTörlés
  3. Aranyos volt Kris megjátszott durcija,na meg Rob önostorozása a hülye beszólása miatt.De a legjobb,amikor boldogok!Remélem nem lesz semmi baja a babának!

    VálaszTörlés