Főoldal

2010. szeptember 19., vasárnap

12.fejezet

Sziasztok!
Megis hoztam a következő fejezetet! Bocsánat a sok kimaradásért, de nem tudtam géphez jönni, meg sokáig tartott, míg összehoztam a fejit :$ Na de nem húzom ezzel az időt, olvassatok. Meg esetleg hagyhatnátok 1-2 komit is :)
jó olvasást: Bella
/Rob szemszög/

-Nem megyünk mi is táncolni a lányokkal?
-De, menjünk, de ők négyen vannak, mi meg csak hárman!
-Én elbírok két csajjal is-mondta Kellan hatalmas vigyorral a képén
-Jól van, te nőcsábász, tőlem-mondtam
Azzal elindultunk a csajok felé.
Mind a négyen háttal álltak nekünk, így mind a négyen meglepődtek, amikor megjelentünk. Kellan ahogy mondta, megcélozta Nikkit és Lizzyt, Jackson Ashley-t, én pedig Kristen-t. átöleltem hátulról, és apró csókokkal hintettem be a nyakát, miközben testünk ütemesen mozgott a zenére. Éreztem, ahogy egy egy csóknál és érintésemnél megremeg a teste. Fejét nekidöntötte mellkasomnak, és úgy táncoltunk tovább.
-Nem ülünk le egy kicsit? Már elfáradtam.
-De, gyere. Ülj le, addig én hozok inni. Mit kérsz?
-Rád bízom-mosolygott rám
-Rendben
Odasétáltam a pulthoz, és kértek Krisnek egy "Sex on the beach" koktélt. <---(szofii XDD), magamnak pedig egy sört. Visszamentem a boxhoz, Kristen még mindig egyedül ült ott. Gyorsan leültem mellé, és odaadtam neki a koktélt.
-Honnan tudtad, hogy ez a kedvencem?
-Nem tudom, megérzés-vigyorogtam
-Akkor jó a megérzésed-mosolyodott el ő is
-Ha ezt megittuk-mutattam a sörömre és a koktélra-hazamehetnénk bepótolni azt a meglepetést!!
-Baszki Pattinson, neked mindig csak egy dolgon jár az eszed!! Na de nem bánom, menjünk!
-És mit mondunk a többieknek?-kérdezte Kristen
-Nézz rájuk, azt sem tudják már magukról, hogy kicsodák 
-Hát ezt te sem mondhatod el már magadról!- mondta Kris, miközben rám mutatott.
-Ugyan már, csak 1-2 pohárka volt anyuci!! -mondtam
-Na persze! Na induljunk haza, mielőtt még valami olyasmit csinálunk itt, amit nem kéne-azzal Kris leemelte a kezeimet a melleiről.
Elindultunk kifelé az ajtón, leintettünk egy taxit, és ahogy kiszálltunk a kocsiból, kedvesemet máris húztam az ajtó felé. Akartam Őt! Most! Ajkaimat rátapasztottam övéire, és úgy mentünk az ajtóig.
-Héj-héj! Azért megvárhatnád, amíg bejutunk a házba! Még mindig nem akarok közönséget!-mondta Kris
-Jólvan-jólvan! De már iszonyatósan kívánlak téged!- közben ajkaim nem eresztették az övét.
-Hidd el, hogy énis, de a ház falain belűl!
-Végre beértünk, felkaptam kedvesem, és felrohantam vele a hálóba. Kezeim már ruháját gombolták, ő pedig a nadrágom övét feszegette. Lesimítottam válláról a selymes anyagot. Melltartót nem viselt, így azzal nem kellett bajlódnom. Ő még mindig nem boldogult, így egy pillanatra lemásztam az ágyról, és ledobtam magamról a ruhát. Egy szál boxerben másztam vissza mellé az ágyra. Eldöntöttem az ágyon, és számmal mellbimbóit izgattam kőkeményre, majd pedig lefelé apró puszikkal borítottam be a hasát, majd lejjebb érve lehúztam róla a ruhát, miközben megemelte a csípőjét segítségképpen. Ellenőrzésképpen odanyúltán szerelmem vágyainak középpontjához, és még a vékony bugyin keresztűl is lehetett érzékelni a belőle áradó meleget, és hogy már eléggé kíván engem. Kezeivel fejem után kapott, és ajkaihoz húzta. Édesen forró csókban részesített, majd lehúzta rólam a boxert, és kezébe vette már kőkeményre merevedett férfiasságomat, majd kezét fel-le kezdte mozgatni rajta. 2 másodperc után elis mentem, majd még 3 ilyen alkalommal jutattott fel a csúcsra. Eszméletlen, hogy ez a nő miket tud kiváltani belőlem. Hirtelen kirántottam férfiasságom kezei közül, majd félrehúzva alsóját hatoltam bele, és fúródtam tövig belé. Gyors lökésekkel röpítettem magunkat a végső beteljesülés felé, ami nem is olyan soká elis érkezett, de nem álltam meg. További lökésekkel hajtottam kedvesemet, miközben ő az ágyrácsba kapaszkodott, és sikolyaitól volt hangos a szoba. Együtt léptünk be újra a gyönyörök kapuján, miután szerelmem teste ernyedten omlott az ágyra. Átfordultam a hátamra, és mellkasomra húztam, és a takaróval betakartam magunkat.
-Szeretlek-mondta Kris.
-Énis téged, mindennél jobban!
Majd hallottam egyenletes szuszogását, és ezt hallgatva nyomott el engem is az álom.
Reggel, mikor felébredtem, kedvesem ugyanolyan édesen feküdt a mellkasmon, mint ahogy éjjel elaludt. Ahogy ránéztem, félelem fogott el. Mégpedig amiatt, hogy itt kell hagynom őt. Majdnem 2 hónapra. Ugyanis az új fim, amit forgatni fogunk, New York-ban lesz. És nem tudom, hogy mondjam el ezt Kristen-nek. Már előre tudom, hogy nem fog ennek örülni. Énsem örülök neki. De muszáj volt elfogadnom a felkérést. Reggeli gondolkodásmenetemből Kristen rázott ki.
-Jó reggelt-mondta, majd reggeli ébresztőcsókomat megis kaptam.
-Jó reggelt-mondtam, közben végigsimítottam karján.
-Mi a baj?-na úgy látszik elég nehezen tudom titkolni, hogy nem stimmel valami.
-Hát, van valami, amit szeretnék elmondani. És tudom, hogy nem fogsz neki örülni.
-Mondd, ne kímélj.-mondta zavart hangon Kristen
-Hát az van, hogy......hogy...-nem tudtam, hogy mondjam el
-Szóval hogy szerepet kaptam egy filmben.
-Rob, hiszen ez nagyszerű. És mértne örülnék neki?-kérdezte Kristen boldogan.
-Itt jön a bökkenő. 2 hónapra New Yorkba kell mennem, mert ott lesz a forgatás.
Kristen arcáról lehervadt a mosoly.
-Én nem fogok kibírni nélküled 2 hónapot. Már ha csak 1 percre vagy távol tőlem, az is sok. Nemhogy 2 hónap.
-Hidd el, hogy én sem! Nem tudom, mi lesz így.
-Veled megyek! Persze csak ha szeretnéd.-mondta Kris lelkesen, aminek én csak örülni tudtam
-Ennek örülnék a legjobban. Ha nem kéne itt hagynom téged. De mi lesz a családoddal?
-Nem örökre megyek el! Kibírják!! Mikor indulunk?
-Vasárnap éjjel.-mondtam
-Remek, addig mindent eltudunk intézni!
-Annyira örülök ennek! Nem bírtam volna ki azt a 2 hónapot egyedül!-mondtam immár boldogan, hogy ezt a problémát letudtam

1 megjegyzés:

  1. Szia(L)
    jájáj :$$$ a kis kanosak :DD de én ennek örülök a legjobban :DD perverz forever..xdxd nagyon jó lett szivem :DD (L)(L) és nem lesz 2 hónap böjt xd xd xd :DDD bár remélem nem tűnik fel vmi szőke nő..tudod kire gondolok :$$ vagyis felkell tűnnie..csak nem kell kavarnia..xd :PPP bár ha kavarna, akkor Kris jól megtépnié..ja mit nem adnék annak ha látnám..xd
    még1szer, nagyon jó lett :D és hamar frisset!!
    puszillak(L)

    VálaszTörlés