Főoldal

2010. szeptember 12., vasárnap

10.fejezet- A meglepetés

Sziasztok! Na most időben hozom is nektek a kövi fejit! (: ez most csak egy lightos feji, khm+mindenféle dolgok nélkül :( :) De jó olvasást!
Puszi, Bella
/Rob szemszög/

Telt, és telt az idő, de Kristen még sehol nem volt. Felhívtam, hátha telefonon elérem, de nem vette fel. Kedztem már kissé ideges lenni, hogy hol lehet már ennyi ideig. Közben már 2 üveg sört is megittam, mikor megszólalt a csengő! 1 másodperc alatt értem el a bejárati ajtóhoz, és azonnal kinyitottam. Kristen állt az ajtóban, aki belépett, én pedig azonnal karjaimba zártam! Hiányzott már a közelsége.
-Úgy örülök, hogy itt vagy végre!
-Hidd el énis!
-Gyere be, és várj meg itt a nappaliba!
-Rendben!
Gyorsan berohantam a a hálóba, és az öngyújtóval meggyújtottam az összes gyertyát! Szerencsre Kristen nem jött utánam. Kimentem a nappaliba, aztán a konyhába, és a szekrényből elővettem 2 pezsgőspoharat, a hűtőből pedig a pezsgőt, majd kimentem a nappaliba, és letettem az asztalra, s végül kihoztam a gyümölcsös tálat is, amit Kristennek csináltam. Amikor ránéztem, láttam rajta, hogy próbálna valamit mondani, de nem szólalt meg.
-Mi a baj?
-Semmi, csak nem tudok szóhoz jutni, amiatt, amit itt csinálsz nekem!
Kinyujtottam érte a kezem, és felhúztam magamhoz, majd számat rátapasztottam ajkaira.
-Ez az előbb elmaradt!
Elengedtem, majd mindketten leültünk a kanapéra. Én kinyitottam a pezsgőt, és töltöttem mindkettőnknek.
-Gyere!-majd megfogtam Kristen kezét, és a gyömölcsös tálat, és elindultunk a háló felé
Mikor beléptünk a szobába, hátranéztem, és Kristen a szája elé kapta a kezét.
-Úristen....ez....ez...gyönyörű!!!!
-Csak neked csináltam!!
-Köszönöm!!-majd hátulról átkarolt, és szorosan hozzám bújt.
Megfordultam, hogy a karjaimba tudjam zárni, de könnycseppet láttam lecsordulni az arcáról. Apró kis puszikkal lecsókoltam az arcáról a könycseppeket, és szorosan magamhoz húztam.
-Ilyet még senki nem csinált nekem-mondta szipogva, miközben arcát mellkasomba temette.-Annyira gyönyörű!
-Neked bármit szívesen megcsinálok, főleg ha tudom, hogy boldoggá tesz!!!

/Kristen szemszög/
Olyan gyönyörű volt, hogy ilyet még senki nem csinált nekem. Az ágya elé a gyertyákból kivolt rakva egy nagy szív, a közepén pedig egy K betű, vagyis a nevem kezdőbetűje. Még közelebb húztam magamhoz, és karjaimat a nyakára tettem, és úgy húztam közelebb a fejét egy csókra. Kezdtünk egyre jobban belemelegedni, Rob pedig a fenekem alá nyúlva emelt fel, én pedig a derekára kulcsoltam a lában! Kezeivel már a pólóm alatt babrált, mikor megszólalt a csengő. Ijedten rebbentünk szét, Rob letett, én megigazítottam a ruhámat, Rob kiment az ajtóhoz, én pedig a hálóban maradtam, hogy ne vegyen észre, bárki jött is.

/Rob szemszöge/
Kimentem, hogy kinyissam az ajtót. Még megsem tudtam nézni rendesen, hogy ki az, mert egyből a nyakamba vetette magát!!
-Rob, úristen! De örülök, hogy látlak, és itthon találtalak.
-Lizzy!-öleltem magamhoz nővéremet.-Te?? Hogyhogy itt?
-A zenekarral itt fogunk koncertezni LA-ben, és gondoltam, ha már itt vagyok, meglátogatlak!
-És miért nem szoltál előre, kimentem volna eléd a repülőtérre!
-Mert meglepetésnek szántam.
-Értem, na gyere, ülj le, kérsz valamit inni?
-Nem köszönöm!
-Szeretnék valakit bemutatni.-mondtam
-Kristen, gyere ki kérlek!
Kinyilt a hálószoba ajtaja, és Kristen lépett ki rajta.
-Gyere ide kérlek!
-Lizzy, ő itt Kristen!
-Szia, Kristen Stewart vagyok!-mondta Kris Lizzynek
-Szia, én Lizzy, Rob nővére.
-Nem is mondta, hogy van nővére.
-Ejnye Rob, milyen testvér vagy te? XD
-Van neki bizony, én, meg van még egy. Ugye, Claudia?
-Fogdd be Lizzy!!
-Milyen Claudia?
-Nem érdekes. Lizzy csak hülyül!
-De, mondd már el!!
-NEM! És nem vitatkozom erről!
-Jól van, ne is mondj nekem semmit Pattinson!
-Ne haragudj Kristen, de tényleg. Iszonyú nagy hülyeség!
-Jólvan, de egyszer úgyis kiszedem belőled!!
-Menjünk le inkább a bárba, ott lesz állítolag néhány haver is, Kristent szívesen bemutatnám nekik úgyis-mondtam
-Menjünk!
-Ne haragudj, hogy ez most félbeszakadt, pedig tökéletesre akartam!-suttogtam Kristen fülébe.
-Majd bepótoljuk!-mosolyodott el!

na most csak ennyi lett, és tudom, hogy ez NEM LETT JÓ feji, de ma nem jött jobb =/ :( SORRY

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése