Főoldal

2010. december 31., péntek

14.fejezet/részlet

Sziasztok! Előre is Boldog Új Évet mindenkinek!!! :) (L) És ma hozok nektek egy részletet a következő fejiből, amit még néhány héttel ezelőtt kezdtem el írni, amíg nem voltam itthon. És holnap megkapjátok az egészet :)

Kristen szemszög

Amikor felébredtem, éreztem, hogy égnek a szemeim, de emiatt a szemétláda miatt nem akartam egy könnycseppet se hullajtani, de sajgott a szivem. Csak remélni mertem, hogy nem ő hív.
-Haló
-Kris?! Végre valahára elértelek. Hová tűntél? Rob kétségbeesetten hívott, hogy eltűntél mindennel együtt.
-Itthon vagyok Ash, hazajöttem. És nem hiszem, hogy annyira kétségbe lenne esve, van aki megvígasztalja szegény szivét.

na most csak ennyi, a folytatást, vagyis az egész fejit holnap este kapjátok meg :)
puszi, Bella!
Legyetek rosszak, és bulizzatok egy jót :P :D

1 megjegyzés: