Főoldal

2011. január 1., szombat

14.fejezet

Sziasztok! megis hoztam a 14. fejezetet :)
Jó olvasást, és örülnék, ha írnátok 1-2 komit, mert alig írtok, és így nem tudom, min kéne javítanom!
Puszi, Bella
Kristen szemszög:

-Micsoda? Mi történt? Rob nem is mondott semmit. Átmegyek, és mindent szépen elmesélsz, rendben?
-Rendben!-mondtam
-Akkor szia, nemsokára megyek!
-Szia-azzal Lucy le is tette a telefont.
Kb. fél órát ücsörögtem magamban, elmerülve, mikor csöngettek. Felpattantam, ás az ajtóhoz siettem. Kinyitottam, és Lucy egyből a nyakamba vetette magát.
-Kris! Szia!
-Szia Lucy, gyere beljebb! Kérsz valamit?
-Nem, semmit, köszönöm! Inkább gyere, és mesélj el mindent! mi történt köztetek? Miért jöttél haza New York-ból?
-Sokminden történt. Kezdjük azzal, hogy Rob megcsalt.
-Micsoda? Ez képtelenség. Rob sose tenne ilyet. És téged nagyon szeret!Honnan veszed ezt?
-Láttam őket a saját szememmel.
.Ez biztos valami félreértés. Rob sose tenne ilyet!
-Most mégis megtette.
-Nem, biztos, hogy nem. Beszéljétek meg. Menj vissza New York-ba.
-Nem megyek vissza. Ahhoz a szeméthez nem.
-Akkor mikor visszajön.
-2 hónapig lesz ott. Mire visszajön, már nem is fogok emlékezni rá!
-Jajj, ne mondd ezt! Szeretitek egymást. TUDOM! és ez csak egy félreértés!-mondta Lucy
-Nem érdekel. Megleszek nélküle is. Eddig is megvoltam-bár már az is fájt, ha 1 percre is elment, kínzott a hiánya. De erősnek kell látszanom.
Hosszú gondolatátmenetünket Lucy telefonja zavarta meg.
-Bocsáss meg, felkell vennem.
-Nyugodtan!
-Haló! Szia Eric! De megyek, mindjárt indulok, csak még Kristennél vagyok! Na majd akkor találkozunk! Szia!
-Menjél csak, ha menned kell! Én megleszel egyedül is!-mosolyogtam Lucy-ra
-Biztos?
-Igen!
-Hát rendben, azért majd még átnézek! És szólj, ha bármi gond van, vagy csak egy barát kéne! Szia-mondta Lucy, majd átölelet, és egy puszit nyomott az arcomra.
-Szia, és köszönöm!
-Nincsmit-de ezt már a lépcső aljáról kiabálta vissza.
Mit csináljak? Kéne vennem egy meleg fürdőt, fárasztó volt ez a mai nap. Ingázás a 2 ország között kétszer is. Felmentem, ledobáltam a szennyesbe ruháimat, és beálltam a meleg zuhany alá. Már vagy 10 perce nyomattam magamra a vizet, mikor előtört belőlem újra a zokogás. Ernyedten hullottam a kabin aljára. Kivagyok idegileg, és lelkileg is. Mért sírok emiatt a szemét miatt, aki csak kihasznált és megcsalt? Ennek ellenére nem tudom elfelejteni, és még mindig szeretem. Magamat nem tudom becsapni.

Rob:

Kristen nem akart lejönni velem a bárba, ezért egyedül mentem le, bár nehézszívvel hagytam ott. Lent már mindenki ott volt, csak rám vártak. Nekem a rendező, és a másik főszereplő mellett volt hely. Bemutatkozzott a lány, Emilie De Ravin-nek hívják. Nem volt az esetem. A szőkék meg különösen nem. A vacsora alatt csak a filmről beszéltünk, és hogy mivel kezdünk majd másnap. Elmentem a bárpulthoz, hogy kérjek valamit inni, mikor hirtelen egy kéz tapadt a vállamra. Azt hittem, Kristen az, hogy mégis meggondolta magát. Megfordultam, és Emilie-vel találtam szembe magam.
-Szia, mértnem sietsz vissza, már mindenki rád vár-mondta
-Mindjárt megyek, csak ezt megiszom-mutattam az időközben megérkezett kis pohárra
-Segítsek?-simított végig hátamon
-Kösz, nem kell, megy egyedül is!
-Ne mondd, hogy te nem érzed ezt a kialakult vonzóerőt kettőnk között.
-Nem, nem érzem.
-Pedig nem úgy tűnik.-majd száját rátapasztotta enyéimre. Próbáltam ellökni magamtól, de belekapaszkodott nyakamba. Ekkor láttam meg Kristen-t az étterem ajtajából elrohanni.
Hát ezt nem hiszem el. Mért kell mindennek balul elsülnie? Erősen megfogtam, és ellőktem magamtól, de elállta utamat.
-Engedj légyszíves.-mondtam felemelve a hangom
-Miért? Ne mondd, hogy te nem élvezted!
-Nem!-majd felnéztem, és láttam Kristen-t kisétálni a hotel bejáratán. Kirohantam utána, de már csak azt láttam, ahogy a taxival elhajtott. Nem tudtam, hova mehetett. De már most tudom, hogy Emilie-t nagy ívben elkerülöm. Tönkreteszi a kapcsolatomat Kris-el, és ezt nem fogom hagyni! Próbáltam hívni, de nem vette fel. Megpróbáltam Lucy-t, hisz ő talán tudja, hová ment. H
-Szia Lucy!
-Szia Rob, te meg?
-Nem tudod, hol van Kris?
-Hát hol lenne, veled!
-Nem, mert fogta magát, és elment valahová a hotelből, és nem találom sehol.
-Mi? Milyen hotelből? Miről beszélsz?-mondta fennhangon, és eszembe jutott, hogy ő még semmit nem tud rólunk.
-Tudom, hogy ez sok lesz neked, de én és Kristen együtt vagyunk. És most itt vagyunk New York-ban, mert elkísért a film forgatásra, és most elment, mert történt valami félreértés. És mire elértem volna, elment.
-Úristen. Ezt hamarabb is elmondhattátok volna! Mit csináltál?
-Semmit, legyen elég, hogy egy nagy félreértés. Segíts előkeríteni kérlek, mert ha valami történik vele, abba én belehalok .Nagyon szeretem őt!
-Rendben, megpróbálom. Amint van valami, majd hívlak!
Rendben, köszi!
-Szia
-Szia-mondtam
Majd visszasétáltam a hotelba, és felmentem a szobába. Nem voltam képes visszamenni ahhoz a ribanchoz, aki az első adandó alkalommal rámmászott.

Tessék komit írni :)

3 megjegyzés:

  1. Szia Bella!
    Szóval Emilie rámászott.Sejtettem,hogy vmi ilyesmi lehetett,mert Rob csak nem véletlenül hívta el krist a forgatásra,meg ugye a szobában meg tök boldogok voltak,csakúgy hirtelen miért csókolózna egy másik lánnyal?De most kris nagyon dühös,nem lesz egyszerű menet újra közel kerülnie hozzá,még akkor is ha kris szereti.Köszi hogy hoztál frisset!Nagyon várom a következőt!
    Nem értem,miért nem írnak nelked sok komit.Talán az ünnepek miatt kevesebben voltak fenn,vagy hogy ilyen fiókokkal lehet nálad megjegyzést írni.Azt vettem észre,hogy azokban a blogokban jóval többen írnak,ahol elég egy név meg esetleg e-mail cím.
    De az is lehet,hogy még kevesen ismernek,hogy Te is robstenes törit írsz.A múltkor Thalia oldalán láttam,hogy kevésbé ismert oldalt ajánlott,és részletet is feltett az oldalára,és ennyi elég is volt,hogy kicsit jobban odafigyeljenek rá./A címe: www.robstenficforever.blogspot.com/
    Nekem nagyon tetszik a törid,igaz csak néhány napja találtam rá,de szerintem többen is olvasnának,ha megismernek.
    /Vagy esetleg cserélj blogcímet robstenes blogokkal,mert a robsten rajongók egyik blogról jutnak el a másikra,az ott lévő ajánlások alapján./Hú!De hosszú lettem!Bocs,csak megérdemelnéd,hogy többen írjanak Neked,mert nagyon jó a történeted!!!!
    BUÉK!

    VálaszTörlés
  2. Szia Csilla! Köszönöm a komit! (L)
    Amikor a blog indult, még többen írtak, de ők mostanában csak olvasni szoktak, nem komit írni, azt szóban kapom, mivel őket ismerem is. Meg délután megcsináltam, hogy akárki írhasson komit. Thalia-t ismerem, lehet, hogy kéne hírdetni, és énis cserébe. Majd még meglátjuk. De neked nagyon szépen köszi mégegyszer, hogy írtál :)

    VálaszTörlés
  3. Szia Bella!
    Én köszönöm az élményt,mert nagyon tetszik a törid!Jó lett az új design!Szuperek a képek!Természetesen nagyon várom a frisst!

    VálaszTörlés