Főoldal

2011. január 2., vasárnap

15.fejezet/részlet

Sziasztok megint!
Most kezdek begyorsulni, és az eltervezett ötletek alapján hozom nektek most ilyen gyorsan a frisst. Most is hozom nektek a 15.fejezetből egy kis részletet. :)
Jó olvasást, Bella

Kristen szemszög:

Ashley elhívott magával, hogy üljünk be valahová. Nemsok kedvem volt hozzá most, de vele nem lehet ellenkezni. Ashley-t azóta ismerem, mióta találkoztunk a bárban, de nagyon megkedveltem őt. A McDonalds-ba ültünk be, ahol mindketten egy cappucinót rendeltünk .
-Nem tetszik ez nekem, hogy így magadba roskadva ücsörögsz otthon. Tudom, hogy most mélyponton vagy, de ne zuhanj magadba. 
-Én nem zuhanok magamba Ash, csak még felkell dolgoznom magamban 1-2 dolgot.
-Tudom, hogyha Rob visszajön, minden rendbe fog jönni!
-Én nem hiszem, de neked legyen igazad. Nem fogom odaadni magam neki az első szóra.
-Én nem is ezt mondtam, de hagyd, hogy elmondja, mi történt. Ez csak egy félreértés. 
-Majd meglátjuk. De ne beszélhünk róla. Egy kis változásra vágyom. Elkísérnél a fodrászhoz?
-Persze, gyere menjünk!

Most csak ennnyi, de kedden este hozom az egészet :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése