Főoldal

2011. január 23., vasárnap

18.fejezet

Sziasztok! Bocsi, hogy ilyen későn hoztam, de legalább fent van :) Most olvashattok valami olyat, ami szerintem 1-2 embernek döbbenetet okoz majd, de remélem, ettől függetlenül tetszeni fog! Igyekeztem hosszúra írni, ilyenre sikerült. Jó olvasást, és örülnénk ismét 1-2 kominak is :)
Puszi, Bella

Kristen szemszög:

Miután eljöttem Rob-tól, még hazamentem, hogy magamra vegyek valami hétköznapibb ruhát. Titkolóznom kellett Rob előtt, nem akartam még semmit mondani. Én sem voltam semmiben sem biztos. Még pár nappal ezelőtt, mielőtt New Yorkba mentünk volna, vettem egy terhességi tesztet, mert 1,5 hónapja késik a havim. És Robbal már 2 hónapja együtt vagyunk, és sosem védekeztünk. Ami felelőtlen dolog volt, én pedig későn írattam fel a fogamzásgátlót, úgy látszik. De ma minden kiderül. Gyorsan összekaptam magam, lezuhanyoztam, és el is indultam a minimmel a kórház felé. Leparkoltam, és felmentem a harmadikra, mivel ott volt a nőgyógyászat. Kettőre volt időpontom, háromnegyed kettő volt még csak. Lassan telt az idő, én addig kint a váróban a kirakott újságok közül olvasgattam, de csak kisbabákkal foglalkozó magazinok voltak. Nem is csodálkoztam. Kicsit elgondolkodtam, mert mire feleszméltem, az asszisztens állt kint, és behívott.
-Kristen Stewart?-kérdezte
-Igen!
-Kérem, jöjjön be!
Elindultam be, de remegett a lábam egy kicsit. Nem tudtam, mi fog ebből még kisülni.
-Jó napot!-köszöntem az orvosnak. Szerencsére nő volt, sosem szerettem, ha idegen férfiak nyúlkálnak odalent.
-Jó napot kisasszony! Kérem feküdjön fel a székbe.
Felfeküdtem a székre, és a doktornő azonnal fel is tette a kérdéseket.
-Mióta késik?
-Hát, úgy 1,5 hónapja. És egyik nap vettem egy terhességi tesztet, ami pozitív lett, de eddig nekem sosem maradt ki ilyen sokáig.
-Értem, ez esetben végzünk egy ultrahangos vizsgálatot.
Feltűrtem a felsőmet, és bekente a hasamat a krémmel, és a műszerrel elkezdett a hasamon körözni, közben pedig a képernyőt figyelte. Vártam a jó, vagy esetleg a rossz hírt. Bár még nem tudtam, melyik lesz melyik.
-Gratulálok. Ott lehet látni a picit, de még nagyon kicsit. 2 hetes a magzat.
Még nem akartam elhinni. Hogy én?! Anya leszek. Örültem ennek a csöppségnek, aki ezek szerint szerelmünk gyümölcse. De én egy kicsit korainak éreztem. Olyan fiatalok vagyunk még mindketten. És Robnak ezt hogy mondom el?!
-El sem hiszem.-de közben az örömkönnyek odagyűltek a szemembe.
-Pedig láthatja. 2 hetente vissza kéne járni ellenőrzésre. És ha lehet, kerülje a kávét, ha esetleg dohányzik, azt is. Mert ezek mind árthatnak a kicsinek.
-Rendben. Köszönök mindent. -letöröltem a hasamat, visszarendeztem a ruhám, és elindultam kifelé. Még mindig nem tudtam elhinni. Én anya leszek. Rob pedig apa. A könnyek, az öröm könnyei még mindig ott csordogáltak az arcomon. Mikor mondom ezt el Robnak? Még nem most. Majd ha biztos leszek benne, hogy eltudom mondani. Nem tudom, mit szólna hozzá. 2 hónap után egy gyerek. Csak abban reménykedtem, hogy nem hagy el. Annyiszor kijelentette már, hogy mennyire szeret.

Rob szemszög:

Már tűkön ültem, hogy hol lehet már Kristen ilyen sokáig, mikor végre nyilt az ajtó, és belépett rajta Ő.

-Szia!-köszönt, majd a derekánál fogva magamhoz rántottam, és egy vérforraló csókot adtam neki. Ami kezdett egyre több lenni, de valamilyen oknál fogva elszakította magát tőlem. Reméltem, hogy nem történt semmi, vagy ha igen, szeretném, ha elmondaná. De nem szeretném faggatni, ha igazán fontosnak tartja, elmondja.
Kimentem az erkélyre, hogy rágyújtsak, majd ő is utánam jött. Én leültem, és az ölembe húztam őt. Odatartottam neki egy szálat, de nemet intett a fejével. Már megint kezdtem csodálkozni, hiszen eddig sosem utasította vissza a cigit.
-Mi a baj?-kérdeztem aggódva.
-Miért lenne baj?
-Annyira furcsa vagy, mióta visszajöttél.
-Nincs semmi. Csak egy kicsit fáradt vagyok, ez minden, ne haragudj.-majd ajkait rátapasztotta ajkaimra.
Még mindig egy kicsit ideges voltam, hogy miért ilyen, és hogy mit titkol esetleg, de ráhagytam. Ha úgy érzi, rám is tartozik, majd elmondja. Remélem. Átkarolta nyakamat, és fejét a mellkasomnak döntötte. Én pedig a hátát cirógattam. Lassan kezdett lehűlni a levegő, ezért bementünk. Kristen még mindig furcsa volt nekem egy kicsit. Betettünk egy filmet, és a kanapén ülve Kristen be vackolta magát az ölembe. Már a film felénél jártunk, amikor hallottam, hogy szerelmem már halkan szuszog a mellkasomon, így egyből gondoltam, hogy elaludt. A filmnek már éppen a vége ment, így kikapcsoltam a tv-t, és magamhoz felvéve Kristent sétáltam el a hálóig, és letettem az ágyra. Mivel még rajta volt a ruha, így elkezdtem vetkőztetni. És kénytelen voltam ellenállni a csodás látványának. Én is levetkőztem, és csak egy boxert hagytam magamon, majd pedig befeküdtem kedvesem mellé, magamhoz húztam, és betakartam magunkat. Nemsokkal később pedig engem is elnyomott az álom. Reggel mikor felébredtem, és a kezemmel végigtapogattam az ágyat, de Kristen nem volt mellettem. Felpattantam, és úgy, ahogy voltam, egy szál boxerben kimentem. Azonnal megcsapta az orromat a kávészag. És valami más is, de még nem tudtam, mi az. Kristen a konyhában serénykedett, és éppen háttal állt nekem. Majd csendben mögé lopózva hátulról átöleltem, amitől ugrott egy nagyot.
-Jézusom Rob, ne csináld ezt.-mondta
-Ne haragudj!-mondtam mosolyogva.
-Szép, kinevetsz?-azzal lesöpörte karjaimat magáról, és elindult az erkély felé, de még mielőtt kiérhetett volna, és a karjánál megragadva rántottam vissza magamhoz, és tapasztottam ajkaimat az övéire. Hajamba túrva húzott magához még közelebb, majd levegő hiány miatt számról áttért a nyakamra, és azt kezdte el szívogatni. Csípőjét nekinyomta ígyis eléggé ágaskodó férfiasságomhoz, mire mindketten felnyögtünk. Az asztal épp kapóra jött, ugyanis Kris pont háttal állt neki, én pedig ráültettem. Az este rajtamaradt fehérneműre csak az egyik pólómat vette fel, alatta nem volt más. Végigdöntöttem az asztalon, és a pólót szó szerint letéptem róla. Majd a melltartót akartam kikapcsolni, de nem találtam a kapcsolót. Kristen segített, és elől kikapcsolva elis hajította. Ajkaimat azon nyomban rávetettem melleire, és miután bimbóit kőkeményre szívogattam, azután bugyiját félrehúzva két ujjamat eltűntettem benne, amitől felsikoltott. Ő közben kezével nagynehezen kihámozott az alsóból, és kezébe vette már kőkemény férfiasságom, és kezével kezdett el izgatni. Éreztem, ahogy ujjaim körül megfeszülnek az apró kis izmok, és már nekem sem kellett sok a beteljesüléshez, ezért az ujjaimat immár kisebbik pajtásom váltotta fel. Eszeveszett tempóban hajtottam magunkat a beteljesülés kapuja felé, mikor ismét, most már férfiasságom körül éreztem az apró rángásokat, majd Kristen ívbe hajlott háttal, előretolta mellkasát, én pedig végigsimítottam csodás keblein. És ebben a pillanatban egy határozott lökéssel belelövelltem. Majd ráhajolva Kristenre birtokba vettem ajkait, és nyelvem bebocsájtást kérve hívta táncba Kristenét. 

5 megjegyzés:

  1. Ez nem semmi fordulat!Kíváncsi leszek Rob reakciójára!Meg persze arra is,mikor és hogyan mondja el Kris!

    VálaszTörlés
  2. Szia Bella!
    Ez váratlan volt,de kíváncsi vagyok,hogy alakul tovább.A khm.. rész nagyon ott volt!

    VálaszTörlés
  3. Olyan jó,hogy újra együtt vannak,és boldogok!Ez a gyerek dolog meglepett!De az az érzésem Rob örülni fog neki!Remélem mihamarabb folytatás!

    VálaszTörlés
  4. várom a kövit :D
    Nikike

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    örülök h újra együtt vannak, elég váratlan fordulat h terhes de nagyon jó :D
    remélem hamar elmondja és minden jó lesz
    várom a kövit :)
    Viki

    VálaszTörlés