Főoldal

2011. január 19., szerda

17.fejezet

Sziasztok! Itt is lenne a következő! Lehet örülni :) És örülnék, ha írnátok 1-2 komit is!  Jó olvasást :)
Puszi, Bella
Rob szemszög:

Kristen nyakát kezdtem el apró puszikkal behinteni, de nem akartam semmit se elsietni. Muszáj volt türtőztetnem magam, nem teperhettem le egyből, de ő nem volt a segítségemre ezzel. Megkellett volna beszélnünk a dolgokat, de most mindent sutba vágva csak kedvesemre tudtam koncentrálni, holnap mindent megbeszélünk alapon. Feneke alá nyúlva felemeltem, és elindultam vele a hálóba. Óvatosan lefektettem az ágyra, Majd ajkaimat rátettem övéire. Most nem a szenvedély hajtott, hanem hogy minél gyengédebb legyek. Megfogtam a ruhája alját, és alulról kezdtem el felfelé húzni, közben apró puszikkal hintettem be a felszabadult területeket. Miután lekerült róla a ruha, a melleit vettem kezeim közé, miután kiszabadítottam a melltartóból, ő pedig egy apró nyögéssel jelezte, hogy jól csinálom a dolgomat.. Kezeimmel a feje fölé szorítottam kezeit, hogy ő most ne tudjon csinálni semmit, neki akartam élvezetet okozni, a magamét háttérbe szorítva. Rajtam még mindig ruha volt, így gyorsan ledobáltam magamról mindent, majd visszafeküdtem kedvesemre, aki immár lábait derekam köré kulcsolta, de rajta még ott volt a bugyi, de már így is éreztem a nekem nyomódó forróságot, ami belőle áradt! Így azt is hamar eltüntettem, utána pedig két ujjamat belecsúsztattam az izzó barlangba. Ütemesen kezdtem mozgatni őket, mígnem Kristen vonaglani nem kezdett alattam, majd egy nagy sikoly hagyta el a száját, és kezeivel a lepedőbe kapaszkodva tűrte kínzásomat. Az ujjai már elfehéredtek, annyira szorította, de nem hagytam abba. Az élvezet elemi erővel söpört végig rajta ismét, majd ujjaimat férfiasságom váltotta fel, és nagyon lassan elkezdtem mozogni.

Kristen szemszög:

Tudom, hogy rengeteg mindent meg kell még beszélnünk, de én már megbocsátottam. Viszont most hogy végre visszakaptam, nem akartam elengedni. Nagyon gyengéd volt egész végig, amitól egy kicsit meghatódtam. De az élvezetek, amiket okozott, leírhatatlan. Mikor belém hatolt, nagyon lassan kezdett el mozogni, de én kezeimmel fenekéhez nyúlva ösztönöztem egy kicsit gyorsabb mozgásra, amit nem tagadott meg. Kicsit hevesebb lökésekkel hajtott minket a mennyország felé, mígnem elemi erővel végigsöpört rajtunk az élvezetek hulláma. Legördült rólam, így mellém feküdt az ágyon, és magához húzott, majd az este folyamán még párszor adóztunk az élvezeteknek, és egymás karjaiban nyomott el minket az álom.

Rob szemszög:
Reggel mikor felébredtem, Kristen még aludt. Óvatosan felkeltem, hogy ne keltsem fel, magamra kaptam valamit, és lementem a pékségbe, hogy vegyek valami reggelit, mivel semmi nem volt itthon. 3 -féle péksüteményt vettem, mert nem tudtam, Kristen vajon melyiket szereti. Útközben még beugrottam egy virágoshoz, és vettem 2 szál vörösrózsát. Majd elindultam vissza. Reméltem, hogy még nincs ébren, mert akkor nem sikerül a meglepetés. Lepakoltam mindent, majd elővettem egy tálcát, rátettem mindegyik péksüteményt, főztem egy kávét, mivel tudtam, hogy az létszükséglet Kris-nél, és egy kis vázába beletettem a rózsákat, és elindultam a hálóba. Szerelmem már éppen ébredezett, és amikor meglátott, és amikor a tálcát meglátta, hatalmas mosoly terült ez az arcán. Odasétáltam hozzá, ő pedig egyből nyújtotta ajkait, én pedig nem tagadtam meg tőle. Elég hosszúra sikeredett, de nem bántam. Letettem az ölébe a tálcát, és láttam, hogy nem nagyon tud választani.
-Jó reggelt édes-mondtam mosolyogva
-Bárcsak minden reggel ilyen jó volna, köszönöm a reggelit, egy angyal vagy!
-Neked bármit!
-Nem is tudom, melyiket válasszam. De először is a kávét-majd felis emelte a bögrét, és meg is itta az egészet. A szája fölött kis bajuszként otthagyta a kávé a nyomát, amit én közelebbhajolva ajkaihoz csókoltam le, majd nyelvemmel bebocsátást kértem szájába, amit ő meg is adott. A tálcát elvettem az öléből, majd eldöntöttem az ágyon, ő pedig lábait egyből derekam köré kulcsolta. Épp kezdtünk belemelegedni, mikor a telefonom csörgése megzavart minket.
-Hagyd!-kérte
De a telefon csak nem hallgatott el, így kénytelen voltam ott hagyni kedvesem, és felvenni a telefont.
-Szia Rob!
-Szia Allen!-már rosszat sejtettem, amikor Allen szólt bele.
-Holnap este folytatnánk a forgatást, de hallottam, hogy elutaztál, ugye visszatudsz jönni? Mert ez pont a te jeleneted lenne!
-Öhm....persze! Ott leszek, nem kell aggódni!-mondtam
-Rendben, akkor holnap találkozunk, Szia!
-Szia!
-Na ki volt az, aki ennyire türelmetlen volt?-kérdezte Kris
-Allen.
-Bővebben?
-A producer, azt szeretné, ha holnap visszamennék New Yorkba, mert a forgatás még ugyanúgy tart-mondtam szomorúan.
-Oh, értem. -ennyit tudott csak mondani.
-De szeretném, ha ismét velem jönnél! És a forgatásokra is! Hogy mindig a közelemben legyél.
-Nem szeretnék VELE találkozni!-mondta Kris szomorúan
-Nem is kell, majd megoldjuk. De kérlek, gyere velem. Most már azt a két hónapot nem bírom ki nélküled Kristen!
-Talán. De ha meglátom, biztos megtépem.
-Azt szívesen megnézném. Csaj háború-mondtam majdnem röhögve, de rájöttem, hogy ez annyira mégsem vicces..-Ne haragudj-kértem rögtön bocsánatot.
-Rendben, veled megyek holnap. De nem szeretnék hazajönni megint.
-Nem is fogsz. Teszek róla.
-Viszont még valamit elkell intéznem előtte még.-mondta titokzatosan Kris.
-Mit?
-Azt még nem szeretném elmondani!
-Hát ha titok, akkor titok.
Reggel még egy kicsit adóztunk az élvezeteknek, utána pedig Kristen elment. De azt ígérte, estére hazaér. Kíváncsi voltam, mit titkol ennyire.

1 megjegyzés:

  1. De jó,hogy kibékültek!Rob igazán romantikus volt!Tök jó volt a khm... rész!Na remélem,most már esélye sem lesz Emili-nek!Rob vagy Kris vagy közösen helyreteszik az agyát!Kris drága mit titkolózik?

    VálaszTörlés